Savage The Battle For Newerth
Genel : Öncelikle oyun hakkında kısa bir bilgiyle başlayacağım. Bu oyunu şimdiye kadar oynadığımız FPS (First Person Shooter) oyunlarının -Örnek olarak Counter-Strike verebiliriz.- RTS’yle (Real Time Strategy) birleşmiş ve çok daha gelişmiş bir tür olduğunu söylemeliyim.
Arkadaşlar, oyunda 2 ırk bulunmaktadır. Bunlar Human vs Beast ırklarıdır.İkisi de birbirinden farklı ve değişik özelliklere sahip ırklardır.
Savage (Vahşet) genellikle 60 dakika (1 Saat) süren ancak iki takımın da ana binaları olan (Humanlarda ; Stronghold, Beastlerde ; Lair) binaların yıkımıyla da sonuçlanır. Eğer süre zarfında takımlar birbirlerine hakimiyet kuramazsa (Yani ana binalar 60 dakika sonunda ayakta ise) 2+1 dakikalık Overtime(Uzatmalara) başvurulur. Bu uzatmalarda iki takımın ana binalarından hangisinde daha çok zarar varsa o takım kaybeder.
Oyunun ana sistemi takımları kontrol eden iki komutan (takım sayısının arttığı haritalarda komutan sayısı da artabilir.) Field players dediğimiz , yerde oynaya oyuncular ve komutanın seçtiği Officer (Subaylardan) oluşur. Officerlar da aslında field player’lardır, ancak emir verebilme , hedefini işaretleyebilme, officer regen (zamana bağlı can rejenerasyonunda bir avantaj.) gibi yeteneklere sahiplerdir. Ancak gerçekten iyi bir server’da officer olmak yanında pek çok sorumluluğu da getirir.
Not: İsteğe bağlı bir vote (oylama) çağırılarak veya bir Referee (hakem) in isteği üzerine oyunda kalan zaman uzatılabilir.
Savage’da bulunan klasik tipte (Mod dışı) maç çeşitleri:
Human vs Beast (Public )
Human vs Human (Bu imkanı sağlayan server’lar bulmak mümkün.) (Public )
Human vs Beast vs Human vs Beast (Harita özelliklerine göre takım sayısı çoğalabilir.) (Public )
Ve ayrıca 1’e 1 yeteneklerinizi geliştirmek için Duel Server’ları da mevcuttur.
Daha kılavuz bitmedi